Donasjoner til driften av Chanology Norge

Hei! Nå har vi klart å få på plass et donasjonssystem. Dersom du har lyst til å støtte driften av sida vår, kan du trykke på følgende lenker:

Ti dollar dekker driften i én måned. Du behøver ikke PayPal-konto for å donere.

Hvis ønskelig, kan jeg lage en guide for hvordan donere “manuelt”.

@rhjinfo tar seg av donasjonene, og for gjennomsiktighetens skyld legger legger vi ved regnskapet vårt: 2015 - Regnskap - Chanology : Regnskap

Hvis noe er uklart, er det bare å spørre.

Det er altså jeg som tar i mot og videreformidler penga. Alle disse inn- og utbetalingene prøver jeg å logge i et regneark. Si gjerne fra hvis det er feil eller svakheter med dette regnskapet! Jeg er rimelig fersk
på slike ting. :blush:

Jeg sender ikke epost til de som betaler inn penger. Dette kan jeg gjøre hvis ønskelig. Men jeg føler at anonymiteten blir best bevart ved at jeg ikke gjør det. Nå har jeg også begynt å legge inn såkalt «Unique Transaction ID». Dermed kan folk bekrefte at det er deres innbetaling som har kommet med.

Hvis noen derimot ønsker å kontakte meg direkte, er det bare å sende epost: rhj@rhj.info. Eventuelt kan man bruke SMS, MMS eller ringe meg, når som helst: 95939001. Når jeg sover, lar jeg telefonen være lydløs. :sleeping:

Og her finner man altså dette regnearket! :grinning: