Hvordan tiltrekke nye medlemmer?

Noen forslag til fremgangsmåter for å skaffe litt flere (aktive) medlemmer til forumet?

Ingen forslag?

Vi bør kanskje ha i bakhodet at på et tidspunkt kan sekten blir så liten at all reklame vil være god reklame?

La oss si at ingen lenger hører om scientologene bortsett fra hvis vi lager litt bråk eller oppmerksomhet. Ti tusen mennesker får vite om det. De aller fleste får et negativt inntrykk av sekten. Bra! Men kanskje bare én promille misforstår totalt. Og dermed har scientologene fått ti nye medlemmer.

Ja, dette er et tenkt eksempel. Og jeg påstår heller ikke at sekten ennå er så liten at de vil tjene på negativ oppmerksomhet. Men det kan kanskje skje før eller senere?

PS: En ting vi kanskje burde gjort, var å informere naboene på Hasle om hva slags folk de har i nærheten?!

Vi får jevnt og trutt besøk fra andre nettsider:

2 Likes

Noen Twitter-kyndige her? Har merket meg at folk faktisk svipper innom her når en er litt aktiv på Twitter (moderatorer kan se hvor trafikk kommer fra).

Twitter-kontoen vår legger ut nye tråder vi lager her på forumet, men det kunne vært lurt å være litt mer “aktiv” også: svare folk, delta i diskusjoner o.l. Noen som har dreisen på den slags? Og som kunne tenke seg å hjelpe litt til? @MisturSmith? @MrHvemVet? @Siegfried?

Relevant tråd:

Kan ikke skryte på meg noe særlig twitter kunnskap, utenom vanlig bruk. Er det noe jeg kan hjelpe med så er det bare å gi beskjed, men jeg kan ikke love stor aktivitet fra meg da jeg ikke er veldig aktiv på sosiale medier.

1 Like

Litt det som er problemet for min del også. Vi kunne egentlig trenge noen som har litt dreisen på det der med Twitter.

Noen tanker om hvordan skape trafikk i 2020?