Legge ned sida?

Jeg har ikke tid eller energi til å gjøre så mye her på Chanologynorge.org lenger, og nå ser jeg at sida praktisk talt er blitt helt dau/inaktiv. Er det noen vits å drive den videre? Jeg har ikke så lyst til å dekke utgiftene for ei side ingen bruker. :disappointed:

Alternativet er at noen andre tar over. Jeg tror jeg lar sida være oppe til vi går tom for midler, som er om ca én måned. Hvis ingen er interessert i å drive videre, eller evt. i å “finansiere” drift, så tror jeg at jeg legger ned forumet, og peker domenet til den skandinaviske seksjonen på WhyWeProtest.net.

Tanker? Ideer?

Tagger litt folk for innspill: @Dovre @rhjinfo @Dudek @Siegfried @MisturSmith @bt_t1 @Derp @Stupid @texlyon @Antonio_Fawkes @MrHvemVet @Mexico @Anonzy @gnomiz @Whiteknight404d @Lucifer @Magister @Karloff

Ja, per nå så ser det ikke ut som om det er så mye action nei.

Vi har én måned til å gruble litt.:thinking: Aktiviteten går jo litt opp og ned. Akkurat nå er det usedvanlig stille.

Må innrømme at jeg selv ikke besøker i nærheten av ofte nok. Blir vel bare å titte innom en gang i blandt (gjerne når jeg får epost fra forumet). Det er selvfølgelig hyggelig å ha en plass å kongregere, men det burde jo ikke gå utover en enkeltpersons lommebok. Jeg skal levere inn en lyntoto så skal vi se om kanskje jeg bli millionær innen forfall :wink:

Hehe, du får hyle ut. Hadde egentlig vært greit med et slags sikkerhetsnett, at vi ikke måtte overleve på donasjoner fra måned til måned.

Vi har midler til ut desember, sånn ca. Hvis vi ikke har en eller annen løsning på nyåret, lar jeg domenenavnet peke til WWP, og så stenger vi sida.

Your credit $2.41
Usage $0.76

Snart tid for å stenge, med andre ord.

Feiga ut og donerte… :stuck_out_tongue:

Your credit $12.04

1 Like

Spytta i et par måneder til…

Haha, du vil virkelig ikke gi slipp på denne siden?

Jeg liker ikke å gi opp prosjekter, hehe. :stuck_out_tongue: Har jo holdt koken i ni år (!) nå…

Jeg utsetter sikkert bare det uungåelige…

Eller kanskje ikke? For min del handler det mest om energi/tid, som jeg har nå og da. Men ikke alltid. Jeg kan fint få noe på beina her igjen (lage en dufantkortet.net-løsning, eller noe slikt), men sikkert ikke før nærmere sommeren (på reisefot i et par måneder straks).

Da har vi to-tre uker igjen, før jeg legger ned. $7 på “kontoen” akkurat nå.

Hvis du vil ta vare på noe, så må dere nesten klippe og lime/lage skjermskudd. Jeg mekker en sikkerhetskopi av hele sida, men det blir litt knotete å fiske ut ting fra den, tenker jeg.

Takk for nå, folkens!

1 Like

Goodbye, you diabolical mastermind you. ::frowning:

2 Likes

Your credit $5.13

Forresten: Jeg har laga en slags “livbåt”, da vi skal stenge sida. Gode, gamle Sanchan er på plass igjen!

For referanse: https://whyweprotest.net/threads/new-scandinavian-chan-with-xenu-board.58233/

Tagger litt folk jeg tror kan være interessert: @Siegfried @MisturSmith @gnomiz @Stupid @Anonzy @Antonio_Fawkes @bt_t1 @MrHvemVet @JohnnyTank @Mexico @Whiteknight404d @Izkal @NasKit @Naxxraz @texlyon @Mortex @Klovn @Derp @JohnKramer @Wernerombud @OlavThon @29713 @ohyeahshrooms @Lucifer @henoik @rhjinfo @Pyth0n.py

http://www.scanchan.net/

(PS: Hvis du aldri har brukt et “imageboard”, så er det bare å sende meg en melding, så får du et krasjkurs.)