Danske TV 2 har laget en ny dokumentarserie i tre deler, hvor første del vies scientologiorganisasjonen, “Opgøret med Scientology”. Første del gikk på TV i går, og de to neste delene vises 7. og 14. september.
Opgøret med Scientology ny dokumentarserie på TV 2
Bo Kjærgaard | onsdag 26. aug, 2015 16:19 | 0 Kommentarer
Foto: Anders Løfstedt / TV 2
Robert Dam var et højtstående medlem af Scientology, indtil han pludselig kom under anklage og oplevede en helt ny side af organisationen.
TV 2 følger i en gribende dokumentar i tre dele Robert Dams endelige opgør med Scientology, hvor han forsøger at få svar på nogle af de mange spørgsmål, han sidder tilbage med. Robert Dam og hans familie forlod Scientology i 2003 og har lige siden levet med frygt for overvågning og repressalier.
Derfor begiver Robert Dam sig nu ud på en rejse for at få sat et endeligt punktum. Første program i dokumentarserien ’Opgøret med Scientology’ vises mandag 31. august kl. 20.00.
Tog kontrollen over Robert Dam og familien
– Hvad var det egentlig, der ramte mig og fuldstændig tog kontrollen over mig og min familie? Det bliver jeg nødt til at stå ansigt til ansigt med igen for at komme videre i mit liv, fortæller Robert Dam i TV 2-dokumentaren.
Men rejsen bliver mere konfronterende og afslørende, end Robert Dam nogensinde havde forestillet sig.
[…]
Her finner dere traileren til programmet:
- JEG GAV 20 ÅR AF MIT LIV TIL SCIENTOLOGY
Robert Dam foran den store blå bygning i Hollywood, som huser Scientologys hovedkvarter for den amerikanske vestkyst. (Foto: Anders Løfstedt / TV 2)
Robert Dam var et højtstående medlem af Scientology, indtil han pludselig kom under anklage og oplevede en helt ny side af organisationen.
TV 2 følger i en gribende dokumentar i tre dele Robert Dams endelige opgør med Scientology, hvor han forsøger at få svar på nogle af de mange spørgsmål, han sidder tilbage med. Robert Dam og hans familie forlod Scientology i 2003 og har lige siden levet med frygt for overvågning og repressalier.
Derfor begiver Robert Dam sig nu ud på en rejse for at få sat et endeligt punktum. Første program i dokumentarserien ’Opgøret med Scientology’ vises mandag 31. august kl. 20.00.
Se trailer for dokumentarserien herunder.
http://omtv2.tv2.dk/fileadmin/user_upload/billeder/Opgoeret-med-scientology-play.jpg
[…]