Poll: Dato og form for jubileumsfeiring

Hei! Det nærmer seg Chanologys seksårsjubileum (stemmer det, eller har vi kommet til syvårsjubileet nå?). Hvilken dato foretrekker dere for en markering? Og hvordan skal vi i så fall markere det? Skriv forslag i tråden!

1. januar
    1. januar
    1. januar
    1. februar
  • En annen dato (skriv datoen i tråden)

0 stemmegivere

Det er kanskje litt for naivt å tro at vi klarer å få til en skikkelig demonstrasjon igjen? Tror Chanology Norge har ligget brakk litt for lenge til at vi klarer å kaste oss rundt på så kort tid. Hadde det vært koselig nok med en flygebladutdeling og noe mat/sosialt samvær etterpå?

Ingen som er interessert i en markering?

Hm, virker som hele poll-systemet er herpa. Får dere også bare opp “[nb_NO.poll.voteCount]”? Virker for øvrig som den norske oversettelsen av Discourse ikke er helt ferdig…

Hadde jeg bare bodd i den minste nærheten av oslo kunne dette latt seg gjøre :stuck_out_tongue: Men jeg har kanskje mulighet i Februar eller senere ut på året. Så tidlig som januar tror jeg personlig at blir vanskelig å få til med tanke på hvor få vi er for tiden

Tror bare en kan gi opp tanker om noe spektakulært. Vi må komme oss på beina igjen først. Men kanskje jubileet kan ta form av en trivelig, sosial sammenkomst? Da får en jo diskutert videre planer også.

Jeg er vel på reisefot i hele perioden selv, dessverre. :frowning:

:’(

Virker som det er litt laber interesse for dette her?

1 Like

Tror det er syvårsjubileet… men ble jaggu usikker.

Vel vel, vi får heller feire hver for oss. Spark på romstøvlene, fyll opp et stort glass vin (eller gjerne noe sterkere) og skål for syv (eller var det nå seks) år med danning av irritasjon, sinne, provakasjoner, trakassering, plaging og sårende erting mot scientologikirken.

Selv om siste tiden har vært noe tregt her i norge, så får vi heller gjøre som Stoltenberg sier og slappe litt av.

1 Like