SPAM: Når også motstandere av scientologi skriver science fiction

Jepp! Her er litt skamløs egenreklame. Ikke kan jeg beklage det heller siden jeg inderlig godt vet hva jeg gjør.

Kort fortalt har jeg prøvd å skrive en SF-roman: «Blyantspisseren»

Har kan den kjøpes for 64,- kroner.

• Hvis noen her bruker penger på dette, så si i fra! Da skal jeg prøve å la noen av
    inntektene gå med til å drifte disse sidene.

• Og hvis noen her klarer å overtale andre til å kjøpe boka, si fra om
    det også. Da kan det bli enda flere penger jeg donerer.

Men hvis noen er nysgjerrig på boka og vil lese den uten å betale, er det bare å sende meg en melding. Da kan jeg gi dem en personlig kopi. Og hvis de liker det de leste, kan de jo deretter donere penger til Chanology Norge?

PS1: Boka finner foreløpig kun på ePUB-formatet. Hvis noen trenger hjelp med å lese slikt, er det også bare å si fra.

PS2: Hvis noen nå har inntrykk av at jeg er desperat etter å skaffe meg lesere, kan det være at de har litt rett i det. :blush:

Kikker gjerne på boka, men får ikke tid/mulighet før om ei uke eller to. :smile: Reiser for øyeblikket, og reisemaskinen min har dessverre vandra heden.

Mariette Lindstein, en svensk X-scientolog har skrevet en roman om en kult, kalt “Sekten på Dimön”. Den har som mål å også rette folks oppmerksomhet mot kulter, og har blitt en bestselger i Sverige:

Mike Rinder:

DN.se:
http://www.dn.se/kultur-noje/sa-snarjs-hollywoodstjarnorna-i-scientologins-nat/

A-magasinet har en artikkel om Lindstein.

Dessverre bak en betalingsmur. :face_with_raised_eyebrow:

Men jeg har skannet den inn hvis noen likevel vil lese dette. :grinning:

Og her er en artikkel i et eller annet kvinnemagasin:Tok med sønnen (2) til Scientologikirken: - Jeg kommer aldri til å tilgi meg selv.

PS: Litt gal tittel på denne tråden?!

Tråden forandra litt kurs underveis, hehe. Du kan alltids endre den hvis du vil. :slight_smile: