Startside: siste aktivitet eller kategorier

Hva vil dere ha som startside? Siste aktivitet-lista? Eller kategori-lista?

Muligens greit å se hva som er nytt med en gang? Men det ser kanskje litt “rotete” ut? Hva tenker dere?

Hadde det vært mulig med kategoriene som en slags horisontal linje øverst, og siste aktive listet opp på vanlig måte under det?

Hm, ikke sånn uten videre. En del kan man trikse til ved hjelp av stylesheets, men jeg tror ikke akkurat det der går.

Jeg ser Discourse selv anbefaler små fora å ha trådene som startside, mens det gir mer mening for store, aktive sider å ha kategoriene der. Virker jo egentlig litt fornuftig.

Vi kan jo prøve oss fram, og se om det er mer forunftig å legge om til en annen design senere. Foreløpig er jo dette rimelig overskitelig.

Freudiansk glipp? Hehe. :wink:

1 Like

Jeg tror uansett at det er de nyeste trådene som er mest relevante for de som kanskje ikke er så hyppige brukere av siden vår, så at det er de som vises på forsiden gir mening. De av oss som er her oftere kan heller klikke en ekstra gang for å hente ut den informasjonen vi trenger :wink:

Enig. Vi kan heller revurdere det hvis vi får vanvittig mye trafikk (ikke så sannsynlig, kanskje ;P).

1 Like